Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

...Ανθρώπινη (;) Εξέλιξη...


Εσύ με το διεστραμμένο μυαλό μέσα στο κεφάλι σου και τα βρομισμένα χέρια σου, που κρατούν την εξουσία τόσο σφιχτά, φυλάξου. Εσύ, που δυο λέξεις προσδιορίζουν τον σκοπό της ζωής σου: σεξ και χρήμα, καλύψου. Γλοιώδη φιληδονιστή, φιλοχρήματο γουρούνι και καταχραστή της εξουσίας, η μόνη περίπτωση να το βουλώσω, τώρα, είναι αν είμαι νεκρή. Θα προτάξω τα χέρια μου στις χειροπέδες, όμως θα 'χω ελεύθερο το στόμα μου για να σε φτύνω. Κι όταν μου κλείσεις και το στόμα, θα 'χω ελεύθερα τα πόδια για να σε κλοτσάω. Κι όταν μου δέσεις πια και τα πόδια, θα 'χω ελεύθερο το κεφάλι μου για να σου ρίχνω κουτουλιές. Και το κεφάλι πώς να μου το δέσεις; Το μόνο που μπορείς να κάνεις, είναι να το κόψεις. Γι' αυτό σου λέω, γελοίο ανθρωπάκι, ο μόνος τρόπος να για να σωπάσω είναι να είμαι νεκρή. Εσύ, που έχεις στριμώξει τον κώλο σου σε μια καρέκλα, μπορεί τώρα να έχεις τη δύναμη να με κάνεις να κλαίω (μην γελάς, καθίκι, δεν τελείωσα την πρότασή μου ακόμα). Μπορεί, λοιπόν, να έχεις τη δύναμη να καταστρέφεις την ψυχολογία μου, όμως δεν θα το ανεχτώ για πολύ. Βάλ' το, λοιπόν, αυτό που θα σου πω, πολύ καλά μέσα στο κεφάλι σου, διαχώρισέ το απ' τα σκατά που έχεις εκεί μέσα, και μην τολμήσεις να το πάρεις σαν προειδοποίηση, γιατί είναι απειλή. Φυλάξου. Φυλάξου, τώρα όσο είναι καιρός, αισχρό ανθρωπάκι...

2 σχόλια:

Blood είπε...

τερμα πια η ησυχια. τωρα οι ελληνες ξυπναμε. (Μπιγκ φατ λαικ στο κειμενο, αγγελε)

Flying.High.Dead.Angel είπε...

Το ελπίζω και το εύχομαι, blood...