Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

48 κι 6 ώρες...

Τέλειωσε το μπουκάλι με το κρασί, και τα παυσίπονα, κι οι μπύρες, τέλειωσαν και τα τσιγάρα μου. Κι ενώ θέλω να κλάψω, τέλειωσαν και τα δάκρυά μου. Άλλα περίμενα κι άλλα έγιναν. Κι όλα μέσα μου έχουν χαλάσει. Ίσως για την τρομακτική μου όψη να μην φταίει η αϋπνία. Ίσως να βγαίνει τώρα ότι σάπιο είχα μέσα μου. Και βαρέθηκα να μου λένε όλοι πώς ν’ αγαπάω. Βαρέθηκα να μου λένε πώς να σ’ αγαπάω. Κι εσύ…άλλα μου ‘λεγες στην αρχή κι άλλα κάνεις. Κι όλα μέσα μου έχουν χαλάσει. Και το μόνο που μου ‘μεινε να κάνω είναι να σπάω πράγματα για να εκτονωθώ, αλλά κι αυτό μετά από λίγο χάνει το ενδιαφέρον του. Αισθάνομαι ότι όλα γύρω μου αλλάζουν. Όλα μέσα μου αλλάζουν. Μα αυτό που τρέμω πιο πολύ είναι ότι όλοι γύρω μου αλλάζουν… Και στα λέω αυτά μετά από 48 κι 6 ώρες αϋπνίας…

Μην καπνίζεις τόσο. Σ' αγαπώ. Και να προσέχεις...Μην μου αλλάζεις. Πάγωσε στα χείλια ο καφές. Μην με ξεχάσεις...

4 σχόλια:

Summertime Blues είπε...

μέρες και νύχτες γυμνές.
βασανάκι με τα μάτια ανοιχτά και στείρα.
σε νοιώθω.

Flying.High.Dead.Angel είπε...

Με τα μάτια ανοιχτά και την ψυχή στείρα, θα πρόσθετα...
Καλό ξημέρωμα.

Blood είπε...

"τέλειωσαν και τα δάκρυά μου". ισως αυτο τα λεει ολα.. stay alive, bitch!

Flying.High.Dead.Angel είπε...

Ψέματα είπα ρε. Δεν τέλειωσαν. Ήρθαν πάλι σήμερα...I'll try just for you, whore! :)