Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

"Άκου μάνα"


Έλα ρε μάνα. Καλημέρα. Τι κάνετε; Καλά είμαι κι εγώ. Ναι, ναι πίνω και γάλα. Ναι το ξέρω ότι δεν μπορούσες να μιλήσεις. Για πες τώρα… Τόσα πολλά;! Ποιο σπίτι θα πουλήσετε;! Κι ο παππούς; Ψάχνω, ρε μάνα. Ψάχνω, αλλά δεν έχει τίποτα. Μην σκας. Τώρα που θ’ ανοίξει ο καιρός, όλο και κάποιος θα ζητάει γκαρσόνια. Εσείς δεν θέλω να μου στεναχωριέστε. Έχω κι εγώ λεφτά στην άκρη. Ναι, εκείνα που μάζευα για την φωτογραφική. Ε, δεν πειράζει. Θα μαζέψω άλλα. Μια χαρά είμαι. Όχι, δεν ζαλίζομαι. Κι η πίεσή μου καλή είναι. Εσύ τον μπαμπά να προσέχεις. Άσε με εμένα. Την βρίσκω την άκρη. Ποια Ελευθερία; Α! ναι… Όχι, ρε μάνα. Δεν βλέπω Μενεγάκη. Ναι πηγαίνω. Όχι ρε μαμά, δεν μας πετάνε μολότοφ. Ναι θα τρώω. Εντάξει, θα πάω και βόλτα. Να δώσεις στον μπαμπά πολλά φιλιά και να του πεις να μην ανησυχεί. Εδώ είμαι εγώ. Όχι να μην με πάρεις. Θα θυμηθώ να το πάρω το χάπι μου. Άντε κλείνω. Πρέπει να φτιάξω την βαλίτσα. Όχι, ρε μάνα, δεν θα κουβαλήσω όλη την ντουλάπα. Όχι, δεν σου φωνάζω. Ούτε σε μαλώνω. Εντάξει, θα προσέχω. Άντε γεια. 

"Γιατί μάνα τα βρήκα όλα μπροστά μου.
Ο πόνος μου ζωή και διάλειμμα η χαρά μου.
Πάντα μάζευα ότι έμενε απ'τη στάχτη
μα η τύχη μ'έχει άχτι.
Άκου μάνα,για όλους έχει ο θεός.
Κι ίσως το δικό μου άστρο να'ναι κάπου εκεί στο φως.
Άκου μάνα,για όλους έχει ο θεός.
Και μας χωράει ο ουρανός..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: